ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2012. augusztus 5., vasárnap

Kalocsai és egyéb hímzés


A húgaim révén engem is elért a hímzés mánia. Kerestem letölthető mintákat, vagy technikákat, nem túl nagy sikerrel.
Aztán én a következő módszert választottam.
Letöltöttem internetről ami nekem első körben megtetszett.



Kinyomtattam, lehet nagyítani.


Helyeztem a kinyomtatott papír mögé egy indigót és tűvel végig "pöttyöztem".
Ez lett az eredmény.


Öltés technikának ezeket alkalmaztam:


El is kezdtem hímezni, amikor már egy kicsit gyanússá vált, hogy nem teljesen tartós, mert "mázgálom"
Fogtam egy vékony hegyű alkoholos filcet és átrajzoltam a mintát.


3 pici probléma azért felmerült.
1, a filc nem jön majd le
2, túl kell varrni rajta, hogy ne látszódjon.
3, ne pamut anyagon kezdjük a gyakorlást
Sebaj, a tanuló pénz befizetve.


Íme így néz ki az elkészült mű:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése