ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2012. július 28., szombat

Nászajándék kicsit másképp / Bon-bon fa, mini ital, pénzvirág és baba zokni rózsa/


Az esküvő amit már nagyon vártunk, lassan de biztosan eljött. Szerettem volna olyan ajándékkal kedveskedni, amit a kedves barátaink nem felejtenek el. Őszintén, ki emlékszik arra, hogy kitől mit kapott. Én speciel nem emlékszem, csak arra, ami nagyon frappáns volt :)

Szóval, vettem egy polifon gömböt, amit 2 kínai evőpálcikával átszúrtam.














Csokikat fogpiszkálóra, majd a gömbre erősítettem.



A kaspóba száraz tűzőhabot vágtam,és zöld anyaggal körbe gombostűztem.


Majd a csokigömböt masnival díszítettem. (tettem ezt azért is, mert a fehér részt ki szerettem volna takarni)


A "fácskát" "földbe" ültetem. Ezután a mini fütyülősöket, a pénzvirágokat, valamint a baba zokni rózsácskákat elrendeztem az üres helyeken.


Kapott egy szép celofánt, és egy masnit, és átadásra kész. :)



TUCI & KATA Nagyon-nagyon sok boldogságot, tiszteletet és szerelmet kívánunk nektek!


2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik,köszönjük szépen :) Tényleg emlékezni fogunk rá !

    Kata & Tuci

    VálaszTörlés