ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2012. július 18., szerda

Ital és bon-bon csokor


Húgom "após jelöltjének" születésnapja volt , /Isten éltesse!/ , amire a mini fütyülős és bon-bon csokor készült.
Kezdődött az agyalás, hogy a manóba kreáljam csokorba.

Először vettem egy kis kaspót, amit szépen teleraktam száraz tűzőhabbal.

Majd ragasztópisztollyal a mini italokat egy hurka pálcára erősítettem.

Mivel "dizájnozni" szerettem volna, origami virágokat hajtogattam, speciel citromsárga papírból, 





és ezekbe a virágokba szúrtam bele a mini italokat.A hurkapálcát, hogy szép legyen virágszár takaróval betekertem.

A kész virágokat a száraz tűzőhabba szúrtam.

A bon-bont a szokásos módon celofánba tekertem, azzal a különbséggel, hogy most a bon-bonokat is hurkapálcára rögzítettem. Majd krepp papírt tekertem köré. 


Ezek után az "ital-virágok" között kimaradt helyeket töltöttem ki a Rafaellóval.

Kapott egy masnit, amit organza szalagból készítettem és nem utolsó sorban megkapta a csokor a védjegyem. :). Rákerült a katicabogár.
Mindezek után hibázott nálam a kinézet és egy bordó merített papírból gyors takarást készítettem a kaspónak.









4 megjegyzés:

  1. Egy ilyet én is elfogadnék. :)

    VálaszTörlés
  2. Hol tudtál beszerezni ilyen mini italokat? Nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló!
      Nem reklám!!!! :) Én a Metró-ban veszem. 10 db-os kiszerelésben.
      Kata

      Törlés
  3. Annyira szuper! A virágokat hogyan hajtogattad?

    VálaszTörlés