ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2012. augusztus 30., csütörtök

Falikép WC papír gurigából


Szeretem a tárgyakat újra felhasználni, új értelmet adni nekik.
Itt :http://kiflieslevendula.blogspot.hu/2011/09/falikep-papirgurigakbol.html találtam a faliképet, persze, hogy nekem rögtön meg kellett csinálnom.

A férjem hozott haza léceket, amelyeket volt olyan drága és  faragasztóval össze is ragasztott.
Lemértem a lécek vastagságát, mivel ez határozza meg, hogy milyen vastagra vágjam fel a wc papír gurigákat.


Bejelöltem és ollóval elvágtam (jelen esetben 3 részre) a gurigát.
Majd egyik végét elvágtam azon köröknek, amiből a szárat és a "levél" motívumot szerettem volna elkészíteni. Jó néhányszor húzzuk át az ujjaink között a papírt. A szárnak valót pedig tekerjük szorosan az ujjunk köré.

Majd találjuk ki a mintát. Nagyon fontos, hogy figyeljünk arra, hogy a kerethez is rögzítsük a papírt, valamint arra, hogy stabil legyen a képünk. Javaslom, ahogy az ötlet gazda is tette, hogy a sarokba tegyünk 3 "levelet" amit a fához rögzítünk. 


Ötletroham:

Miután az elhelyezés összeállt a fejembe, jött a ragasztópisztoly és összeragasztottam a virágokat.

 


Majd a szárakat és a leveleket, mindvégig figyelve arra, hogy a nagyobb virágok a kerethez is rögzítve legyenek.


Ezek után a férjem fújós fekete festékkel lefújta, hogy kovácsoltvas jellege legyen. Itt jegyezném meg, hogy nagyon sok festéket vesz fel a guriga, szóval legközelebb ha készítünk ilyet, valamilyen olajos anyaggal lefújjuk előtte, hogy ne szívjon magába annyi festéket.
De íme ez lett a végeredmény:











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése