ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2013. május 28., kedd

Legénybúcsú ajándék saját kezüleg


Férjem legénybúcsúba volt hivatalos. A "hétköznapi" ajándékon kívül, szeretett volna valami egyedit adni. Ekkor találtam ki az ital pólót.  Az alap ötletet innen származik.
Kinyomtattam a mintát. " pólót kivágtam az anyagból. A kinyomtatott mintát alátettem a fehér vetex anyag alá  . (a kép kedvéért, most felé. Az anyag nagy előny, hogy átlátszik, és alkohol filccel nagyon jól lehet átrajzol.) 


Amikor átrajzoltam akkor a két  kiszabott pólót varrógéppel összevarrtam.


A hátuljára a legénybúcsú dátuma és a "még legény" neve is felkerült. :)

Ezek után ráadtuk a "ruhát" a borra. 






/Úgy hallottam jól sikerült a legénybúcsú! :) /


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése