ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2013. május 15., szerda

Anyák napi bon-bon csokor


Édesanyám és anyósom kapta ezt a "cserepes virágot" anyák napjára.
Elkészítése:
Krepp papírt 4 cm széles csíkokra vágtam. (jelezném ez vastag krepp)


Majd a csíkokat 3 részre vágtam. (olyan 7 cm x 4 cm -es darabok lettek a végén.)
Ezután ketté "tekertem".
Majd egymásra hajtottam:


A papírt enyhén meghúztam:
Majd hármat a bon-bon köré fogtam. Mivel a papír nagyon vastag kénytelen voltam cérnával rögzíteni az alját.


Virág takarószalaggal (ha minden igaz ez a neve :) ) körbecsavartam a hurka pálcát.
Zöld krepp papírból 3 cm-es csíkot vágtam, majd 4 felé vágtam a csíkot. (kb.3*5 cm-es darabokat kaptam). Kettéhajtottam és ollóval levél formára vágtam.

A levelet a virághoz rögzítettem:

Egy mini virágcserepet tűzőhabbal kibéleltem, majd egy színes csomagoló papírral elrejtettem:

Beleszúrtam 4 db "tulipánt", majd hurkapálcára celux-ozot vetex anyaggal kitöltöttem az üres tereket.


Ezután azt teszünk bele amit szeretnénk dekorációnak. Az én anyák napi csokrom masnit és az elmaradhatatlan katica bogarat kapta még.



Minden kedves Édesanyának Boldog Anyák Napját!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése