ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2013. május 28., kedd

Ballagási "foci" csokor


Kolléganőm nagy fia ballag az óvodából! Neki készült ez a csokor. Szerintem nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom focizik a srác. :)
 Szóval foci alakú lett a csokor.
Sajnos nem volt velem a fényképezőm így nem tudtam hétvégén fázis fotózni. Ugyanúgy készült, mint gumicukor fa, azzal a különbséggel, hogy itt a bon-bont rögzítettem fogpiszkálóra, és bevontam fekete és fehér vetex anyaggal. 
Kapott egy kis műfű dekort, valamint gombát, pillangót...
Íme:







A csel még nincs kész a szalagot is dekoráltam focival, valamint egy kis szöveggel. Ha minden jól megy akkor horgolok egy focit is mellé. Ha sikerül megosztom azt is. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése