ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2012. szeptember 15., szombat

Túró Rudi csokor


Legújabb alkotás egy Túró Rudi csokor lett. Nem Magyarországon élő rokonunknak a Túró Rudi az egyik dolog ami nagyon hiányzik (imádja és náluk nem lehet kapni), így mikor szólt, hogy meglátogat minket nem volt kérdés, hogy ezt kap tőlünk.
Először is ragasztópisztollyal virágdrótra rögzítettem őket.



Majd középen (ahol a virágdrót van) és a végén celluxoztam, hogy stabil maradjon.
Krepp papírral körbe vontam őket.(a nagyobbakra torta papír is került)


A csipet csapat így ment a hűtőbe:
Ezek után egy alapba helyeztem őket. A "nagyobbakat" hátra, a Rudikat pedig középre.


Majd ragasztópisztollyal rögzítettem néhány száraz virágot, tollat, masnit és a kihagyhatatlan katicát. :)

Alul fehér szalaggal bevontam, hogy ne "éktelenkedjen"a virágdrót.

Így csücsül a hűtőben várja, hogy átadjuk. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése