ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2012. szeptember 30., vasárnap

Keresztfiam szülinapja (pókember torta és raffaello vödör)



Drága kis tündérbogarunk betölti a 4. életévét!
Nála két dolog biztos pókember és a raffaello. Szóval kapott egy pókemberes tortát (sajnos kevés lett a fondant, így tejszínhab színezése jött) és egy raffaello kis vödröt.
Vödör elkészítése:
A vödörbe beletettem egy polifon gömböt, ami felül maradt arra ragasztottam a csokit. A végén kapott három gomba dekorációt és masni helyett egy sárkányt.























A torta kívánság annyi volt, hogy belül piros legyen. Szóval fekete erdő tortát választottam ( az egy millió menü című szakácskönyvből)
Így nézett ki mielőtt átadtuk:

















Az eleje várost imitáló volt, (New York city :) ), a gyertya bolti :) , a pókháló olvasztott csoki, az elfogyott fondant helyére körbe pedig ételfestékkel megszíneztem a habtejszínt, majd egy kis zselatint csorgattam bele, hogy keményebb maradjon. Balu örült neki és nekem csak ez a lényeg!
ISTEN ÉLTESSEN BALU!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése