ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2012. június 27., szerda

Nászajándékba szánt pénz kreatív áttadása

Esküvőről jut eszembe, tavaly voltunk a férjem unokaöccsének az esküvőjén, ahol szintén nem akartam csak úgy átadni a menyasszonytánc pénzt.
Találtam egy linket ahol a pénzt kis ingnek meghajtogatták: ( bár német nyelven van, de a lényeg úgysem ez)

http://www.maennerseiten.de/falt.htm

Meghajtogattam a pénzeket, majd az ingek gallérját egy gémkapoccsal összefogtam. Kettős célja volt a műveletnek. Az egyik, hogy stabilan maradtak a kis ingek, nem estek szét. A másik és egyben legfontosabb, hogy így a gémkapocs felső kunkori része tökéletes volt arra, hogy keresztül vezessek rajta egy hurkapálcikát, mint akasztó rúd.

Ezek után beszereztem egy kreatív boltban egy fa kis szekrényt ( aminek az eredeti funkciója kulcstartó szekrény volt) és beleraktam a hurkapálcán lógó ingecskéket.

Javaslom mindenkinek, hogy különböző címletű pénzeket hajtogasson bele, mert úgy szép színes, de ez csak az én véleményem.

A végén celofánba tettem, masnival átkötöttem és átadtuk.
Sajnos akkor még csak ilyen fotót készítettem az ajándékról:







1 megjegyzés:

  1. Szia,
    Nagyon ötletes, gratulálok. Szeretném megtudni, hogy pontosan hol szerezted be a "szekrénykét", mert sehol nem találok ilyet. Sürgős lenne.
    Köszönöm a gyors választ.
    További kreativitásban gazdag napokat.
    Adrienn

    VálaszTörlés