ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2012. június 26., kedd

Esküvőre készülve újabb csoki csokor




Esküvőre készülünk, és persze nem hagy nyugodni a kisördög, hogy mit és hogyan kellene adni, hogy ne legyen megszokott hétköznapi. Ekkor született gyakorlásként a következő csokor. (Nyugi Katám ez nem a tietek)


Először celofánba csomagoltam a megszokott módon a bon-bont.


Majd egy virágkötészeti drót mellé rögzítettem celluxal.


Most krepp papír helyett merített papírral dekoráltam körbe, szoknya gyanánt.



Ezután virágszár takaróval eltüntettem a celluxot.



A fenti módszerekkel lejjebb elhelyeztem 2 másik csokit.







2 "virágszálat" összefogtam.


 Majd masnival, kötözőszalaggal és néhány művirággal dekoráltam.



Ismét előkerült a merített papír alsó szoknyának. ( a húgi javaslatára lett bordó, én rózsaszínt szerettem volna, szerinte már így is elég rózsaszín)


 A csokor alá hajtogattam 2 merített papírt, és beleszuszakoltam egy műanyag tölcsérbe az egész művet.
És voálá:



















/ VICA! NAGYON - NAGYON SOK BOLDOGSÁGOT!/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése