ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2013. február 10., vasárnap

Pelenka motor Anna babának

Anna babynél voltuk látogatóba. Ajándékként pelenkán motorozó zebrát kapott. Vagány csajszinak vagány ajándék. :)
Először pelenkákból kerekeket készítettem. Majd rózsaszín szalaggal átkötöttem. Majd elővettem az alapanyagokat.
Szükség van 2 db előkére, 1 cumis üvegre, egy baba takaróra, vagy lepedőre, baba zoknira, a motorosra (jelen esetben egy zebra), szalagra.
A kerekeket egy szalaggal összefogjuk (én ragasztópisztollyal rögzítettem)
Majd előre és hátra ráhelyezzük a sárvédőket (előkék):

Az első keréken áthúzzuk a babtakarót (ez lesz a kormány)és ráhelyezzük a cumisüveget (lámpa):
A babatakarót a cumisüveg felett összefogjuk egy gumival rögzítettem, majd masnira cseréltem.

A takaró két végére babazoknit húzunk (gázkar). A takaró végeit előtte érdemes egy-egy gumival összébb fogni. 
Végezetül ráültettem a motorost:


Kicsit csaltam, mert szalaggal a zebra kezét a takaróhoz rögzítettem, hogy ne mozduljon el.
Íme:


Isten hozott Cukorborsó!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése