ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2013. február 11., hétfő

Baba látogató ajándék, azaz pelenka quad



Az egyik kedvenc elfoglaltságom volt, a quad készítés, amit Lackó kapott.
Először is pelenkából kerekeket készítettem, amit egy nagyon erős gumival összefogtam. Aztán, hogy ne látszódjon a gumi eltakartam szalaggal.


Majd papír hengert "dugtam a kerekek közzé, amit szintén összefogtam gumival, majd "beburkoltam".
















A papírra baba takarót tettem, majd erre pelenkát."Elkészítettem az ülő felületet".
A babatakarót összefogtam, a cumis üveget elé raktam "lámpának"
Majd a nyáladzó jött, mint sárhányó!
A takaró két végét szintén elgumiztam és baba zoknit húztam rá. Ez lett a kormány.
Majd ráhelyeztem az utast is:


Végül így nézett ki a mű:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése