ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2012. december 27., csütörtök

Pezsgő rénszarvas és édesség szánkó



Karácsonyi ajándékként készült a fenti "szánkózó" rénszarvas csapat!
Rénszarvasok elkészítése előtt szerezzünk be mozgó szemeket, barna színű zsenília szálakat, valamint piros pom-pom orrot.(készíthetünk magunk is piros fonalból).
A pom-pomot piros fonalból villára tekertem, majd középen rögzítettem és két oldalt felvágtam.
A zsenília szálakat a következő képen hajtogattam agancsá:
Ketté hajtom és középen elvágom:
Majd még ketté vágom, valamint a másikat félbe hajtom:
Majd meghajtogatom:



Az agancsot, szemeket, orrot ragasztópisztollyal rögzítettem a pezsgőre:
Majd a csokit teát és mindent ami szembe jött összefogtam egy masnival, aljára sétapálca nyalókát ragasztottam, majd az egészet agy műfenyő ággal a pezsgőhöz rögzítettem.
Szerintem nagyszerű ajándék. :)

Férjem bolondozott egy kicsit (amikor a Jim Bean legyőzi a Törley-t)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése