ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2012. december 6., csütörtök

Könyv torta és ajándék csomag

Anyósom születésnapjára készült ez a könyv torta, mivel nagyon szeret olvasni. Férjem kívánságára ez is Supangle torta lett. (recept itt).
A torta összeállítását innen vettem. 
Nagyon finom volt!
Ajándékként a ez a kis kosár volt átadva:
Ehhez először csoki rózsákat készítettem. Két csokit egymással szembe fordítottam, celofánnal összefogtam  amit virágdróthoz rögzítettem, majd leveleket húztam a virágdrótra. 
Majd elrendeztem az ajándéknak szánt dolgokat egy kis kínálótálba ( aminek az aljába hungarocell került, hogy legyen mibe beleszúrni a virágdrótot).
Végül megkapta a celofánt.
Nagyon-nagyon sok boldog születésnapot még egyszer! :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése