ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2013. október 31., csütörtök

Mindenszentekre saját készítésű sírdísz



Mindenszentekre több koszorúval sírdísszel készültem, de úgy gondoltam, ezt mindenki el tudja készíteni mindenféle virágkötészeti kellék nélkül.
Először is szerezzünk be tobozokat ( kicsi, tömör), gyertyát, és terméseket, száraz virágot, amit találunk.
Elkészítés:
4 tobozt dróttal egymáshoz erősítettem körbe. (nem kell megijedni, mászkálósak :) )
Majd ragasztó pisztollyal, vagy csak kézi erővel egy gyertyát állítunk a közepére. (óvatosan, a toboz levelei törékenyek)
Ezután egy-egy fenyő ágat, majd terméseket helyeztem a gyertya mellé.




A végén még egy masnit tettem rá, és elkészültek a sírdíszek.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése